sobota, 23 lipca 2011

#01 // TrendyLula23 ♥

Przed:



Oczy : Nie lubię tych oczu , są .. sztuczne .Troszkę nie równo pomalowane , ale jest ok ;) 
Usta : Wszystko ok. Lubię te usta ;)
Brwi: Za jasne , ale kształt jest ok.
Włosy: Nie lubię zbytnio tych włosów.. Ale kolor do karnacji pasuje ;3
Nos: Kocham ten nos ♥
Dodatki: Kolczyki są tu nie potrzebne , a pieprzyk w złym miejscu ;>
Ocena: 7/10 

Po:


Kocham tę fryzurę ♥ Zwraca uwagę na oczy. Kolor włosów także zmieniłam. Mnie się bardzo podoba.

_______________________________________________________________

Przed:

Ładnie ♥ Denerwują mnie tylko te buty i skarpety.. To już nie jest modne.. Zakochałam się w tej chuście ♥ 
Ocena : 8,5/10 

Po:

Na sam początek chce Cię przeprosić. Kolorystyka stroju nie pasuje do koloru makijażu.. Ale tak mi się spodobała ta stylizacja , że nie mogłam się powstrzymać ;) Kocham niebieski kolor ♥ Mam nadzieję ,że się podoba ;)) Pozdrawiam ♥ 
Ogólna ocena: 15,5/20 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz