sobota, 23 lipca 2011

#02 // Mamba01Baba ♥

Przed :


Oczy: Nie przepadam za tymi oczami.. Makijaż jest źle wykonany, a cień do powiek ma pospolity kolor.. czarny.
Włosy: Lubię te włosy. Kolor także pasuje do karnacji.
Karnacja: Nie lubię takiej ciemnej ,ale jest ok.
Brwi: Ładnie brwi , kolor ok.
Usta: Pierwsze co powiem.. nienawidzę tych ust. Nie lubię jak ludzie malują swoim lalką usta błyszczykiem..
Nos: Zbyt pospolity , nie lubię go.
Dodatki: Jedna łza ? Dziwnee. O,o
Ocena: 4,5/10 

Po:


Zmieniłam włosy i ich kolor. Pomalowałam ci oczy na niebiesko-żółto-biało. Mnie się podoba ♥

______________________________________________________________

Przed:

Nie przepadam za tym , swetrem ? Buty w ogóle nie pasują , spodnie także. Buzka jest ok.
Ocena: 3,5/10

Po:
 

Jak już pisałam w innej metamorfozie , kocham niebieski kolor ♥ Dodałabym jeszcze torebke , lecz nie miałaś  żadnej pasującej.. Mnie się bardzo podoba ;) Pozdrawiam ♥ XXX ;*
Ogólna ocena: 8/20 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz