niedziela, 24 lipca 2011

#05 // .Tysiaa. ♥

Przed:


Oczy: Zrobiłam dwie wersje. Z rzęsami [ :x ] oraz bez rzęs. Powiem ,że masz ładniejszą twarz , bez tych szpetnych rzęs. One są okropne. Co do makijażu , ładny jest , nie powiem ,że brzydki. Dobrze dobrałaś kolory. Co do oczu , nie lubię ich są sztuczne..
Włosy: Lubię te włosy , nawet bardzo , tylko te kokardki są tu nie potrzebne..
Usta: Nie lubię tych ust. Co one mają mówić? ' Jestem zła , więc mnie nie prowokuj , bo ugryzę ' ? Żenada... Ale kolor jest dobry.
Brwi: Lubię te brwi. Kolor jest ok. Tylko po co te kolczyki ? Mnie kolczyki nie ruszają.. Chcesz przez nie wydać się 'fajna' ? Mała rada. Jeśli chcesz mieć ładną lalkę , stawiaj na naturalność. Bez kolczyków jesteś ładniejsza ;) Nie szpeć się nimi :3
Nos: Czemu wszyscy mają ten nos ?! Trochę oryginalności. 
Karnacja: Nie przepadam za nią , ale może być.
Dodatki: Jedyne co mi się podoba to.. pieprzyk. Już to pisałam , ale powtórzę. Nie szpećcie się kolczykami czy sztucznymi rzęsami. Postawcie na naturalność , bo takie lalki , potem okazują się najładniejsze :)
Ocena: 4,5/10

Po:




Mnie się bardzo podoba ♥ I nawet te oczy przestały być tak sztuczne. Może i dałam sztuczne rzęsy , ale te rzęsy są z tych ładniejszych. Zmieniłam fryzurę oraz jej kolor. Pieprzyk troszkę przesunęłam. Podoba się ?

_____________________________________________________________________________

Przed:

Ubiór tak samo sztuczny jak i makijaż. Nie podoba mi się jak ktoś trzyma 'papieros'. Poda mi się kurtka i czapka. Te włosy 'konia' nie pasują tu.. Buty powinny być na spodniach a nie pod nimi..
Ocena: 3,5/10

Po:

Ta stylizacja , o wiele wiele bardziej mi się podoba <3 Niestety nie mogłam dobrać żadnych butów oraz kapelusza.. Ale tak to jest ładnie ;) Podoba się ? Pozdrawiam ♥ XXX ;*
Ogólna ocena: 8/20 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz