wtorek, 26 lipca 2011

#07 // ewelina1998xxx ♥

Przed:


Oczy: Wybrałaś dobre oczy, bardzo mi się one podobają <3 Co do makijażu... Za wysoko pomalowałaś cieniem do powiek. Masz bardzo dużo kosmetyków. Są tu nie potrzebne te rzęsy. Fuj , one są ochydne. Kiedyś też je nosiłam... Ale co do makijażu , dobrze dobrałaś kolory ;) Po za tym źle nałożyłaś puder.
Włosy: Kocham tę fryzurę <3 Kolor pasuje do karnacji ;)
Brwi: Kształt , jest ok. Kolor nie pasuje do koloru włosów.
Nos: Jest zayebisty ;))))) Bardzo mi się podoba ;3
Usta:Hmm , dziwne są te usta.. Nie potrzebnie je tak mocno malowałaś... Brzydko to wygląda.. O.o
Karnacja: Ok.
Dodatki: Rzęsy = Fuj ! Za dużo pieprzyków. Wystarczy jeden ;) A kwiat.. jest ok.
Ocena: 5,5/10

Po: 


Podoba mi się <3 Pomalowałam oczy na zielono. Zmieniłam fryzurę oraz jej kolor. Pomalowałam usta szminką. Dodałam jak widać kolczyki. YeY :3 <3

_____________________________________________________________________

Przed:

Troszeczke się z metamorfozą spóźniłam... Zdążyłaś się już zmienić... Ale powiem na temat tego stroju ;) Bardzo ładnie ;3 Wszystko kolorystycznie. Nie pasuje tutaj tylko bransoletka na lewej ręce. A tak to jest ok ;) 9/10.

Po:

Ulala ;3 Zrobiłam Cię na czarną damę. Mnie się bardzooooooooooo podoba ;3 A Ci ? Pozdrawiam ♥ XXX ;*




1 komentarz:

  1. Ogólnie fajny post ;)
    Tylko nie da się czytać z takim designem.
    april-aapril.blogspot.com Skom? Obserwujemy? Na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń