sobota, 23 lipca 2011

#04 // Sonia20799 ♥ ♥ ♥

Przed:


Oczy: Oczy są ładne , także ładnie je pomalowałaś ♥ ( chyba przypadkowo zmazałam prawe oko xd )
Włosy: Kolor ok , fryzura także ;)
Usta: Kiedyś je lubiłam , teraz nie zbytnio mi się podobają ..
Brwi: To samo co z ustami.. Już za nimi nie przepadam.. Ale kolor jest dobry ;)
Nos: ...
Karnacja: Kocham ją ! 
Dodatki: Dodatków brak .. i dobrze ;3
Ocena: 9/10 , wiesz że cie kocham ;) ♥ ♥ 

Po: 


Podoba mi się ♥ Te włosy są , za przeproszeniem , zayebiste ;3 Mam nadzieję ,że ci także się podoba ;D

__________________________________________________________________________

Przed:

Bardzo ładnie ♥ Tak naprawde nie miałam co zmieniać , bo jest cudnie ;)
Ocena: 10/10 

Po:

Wydaje mi się ,że twoja stylizacja była ładniejsza.. Ale cóż ;3 I tak mi się podoba , a Ci ? Pozdrawiam ♥ XXX ;*
Ogólna ocena: 19/20 ♥ ♥ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz