niedziela, 24 lipca 2011

#06 // Mamba01Baba 2 ♥

Przed:


Oczy: Kształt oczu ok. Troche nie równo pomalowałaś , ale ok.
Włosy: Lubię je. Kolor pasuje do karnacji.
Usta: Są bardzo ładnie takie.. naturalne. Tylko nie potrzebnie malowałaś błyszczykiem.
Karnacja: Jest ok.
Nos: WTH ?!
Brwi: Są ok , tyle że dałabym inny kolor.
Dodatki: Dodatków brak.. 
Ocena: 6/10

Po:


O wiele bardziej mi się podoba moja propozycja <3 Zielony cień do powiek podkreśla kolor oczu. Zmieniłam fryzurę oraz jej kolor. Dodałam także motyla. Podoba się , bo mi owszem ;)

__________________________________________________________________

Przed:

Jest lepiej niż wcześniej ;) Dodałabym jakąś torebkę lub kapelusz. Zmieniłabym tylko buty. 
Ocena: 6/10

Po:

Zrobiłam Cię na białą damę ;) Z racji ,że nie miałaś białych butów , założyłam te ;3 Mnie się podoba ;D A tobie ? Pozdrawiam ♥ XXX ;*
Ogólna ocena: 12/20 , lepiej :3





1 komentarz:

  1. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie.
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń